კანაფის ინდუსტრია ბოლო წლებში ბუმს განიცდის, განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც მოხდა ლეგალიზაცია აშშ-ის სხვადასხვა შტატსა და მსოფლიოს ქვეყნებში. ამიტომ მუსიკის, კინოს, სპორტისა და ტელევიზიის უდიდესმა სახეებმა თავიანთი ყურადღება და საინვესტიციო თანხები კანაფის ინდუსტრიისკენ მიმართეს.
იქნება ეს პრემიუმ კანაფის ბრენდების შექმნა, ლეგალიზაციის მხარდაჭერა თუ ცხოვრების სტილზე ორიენტირებული სავაჭრო ობიექტების გახსნა, ეს ცნობილი სახეები კვალს ტოვებენ "მწვანე ციებ-ცხელებაზე".
Snoop Dogg – Leafs by Snoop
როცა კანაფის კულტურაზე ფიქრობთ, Snoop Dogg ალბათ პირველი სახელია, რომელიც თავში მოგივათ. დასავლეთ სანაპიროს რეპის ლეგენდა დიდი ხანია მარიხუანის მხარდამჭერია და თავისი სიყვარული სხვა დონეზე აიყვანა საკუთარი კანაფის ბრენდის, Leafs by Snoop-ის დაარსებით 2015 წელს. Leafs by Snoop გთავაზობთ ყვავილების, კონცენტრატებისა და საკვების კურირებულ ხაზს სტილური, ოქროსფერი აქცენტებით შეფუთვაში. ის ასევე არის Casa Verde Capital-ის დამფუძნებელი, ვენჩურული ფირმისა, რომელიც კანაფის ტექნოლოგიურ სტარტაპებში აბანდებს.
საინტერესო ფაქტი: Snoop იყო პირველი ცნობილი ადამიანებიდან, რომელმაც საჯაროდ მიიღო კანაფი, როგორც თავისი ბრენდის იდენტობის ნაწილი, დიდი ხნით ადრე, ვიდრე ეს მეინსტრიმად იქცეოდა.
Jay-Z – MONOGRAM by Caliva
Jay-Z 2019 წელს დაუკავშირდა Caliva-ს, კალიფორნიის კანაფის კომპანიას, როგორც MONOGRAM-ის შემქმნელი, მაღალი დონის კანაფის ხაზისა, რომელიც ფოკუსირებულია ფუფუნებასა და ხელოვნებაზე. დახვეწილი შეფუთვით, პრემიუმ ჯიშებითა და რასობრივი სამართლიანობისა და ნარკოპოლიტიკის რეფორმის შესახებ ძლიერი გზავნილით, MONOGRAM წარმოადგენს Jay-Z-ის მისიას, შეცვალოს კანაფის აღქმა რასობრივ თემებში.
Seth Rogen – Houseplant
Seth Rogen-ის სიყვარული "ბალახისადმი" საიდუმლო არ არის — უბრალოდ უყურეთ "Pineapple Express"-ს. 2019 წელს მან დააარსა Houseplant Evan Goldberg-თან ერთად. ეს კანაფისა და ცხოვრების სტილის ბრენდი აერთიანებს შუა საუკუნეების თანამედროვე დიზაინს პრემიუმ კანაფსა და THC სასმელებთან. Houseplant ასევე ყიდის კანაფის აქსესუარებს, როგორიცაა საფერფლეები და სანთებლები, მიმართულს იმ მომხმარებლებისკენ, რომლებიც ზრუნავენ ესთეტიკასა და ფუნქციონალურობაზე.
ციტატა: "ეს უბრალოდ ღრმად პირადულია. მე ვეწევი ბალახს მთელი დღის განმავლობაში და ასე ვაკეთებ 20 წელია. ეს ვარ მე." – Seth Rogen
Whoopi Goldberg – Whoopi & Maya
Whoopi Goldberg-მა 2016 წელს დააარსა Whoopi & Maya, კომპანია, რომელიც ფოკუსირებული იყო კანაფის პროდუქტებზე, რომლებიც განკუთვნილია მენსტრუალური ტკივილის შესამსუბუქებლად და ქალთა ჯანმრთელობის მხარდასაჭერად. ბრენდი სთავაზობდა საკვებ პროდუქტებს, ტროპიკულ მალამოებსა და აბაზანის მარილებს, რომლებიც დამზადებული იყო კანაფისა და მცენარეული ინგრედიენტებისგან. მიუხედავად იმისა, რომ კომპანია 2020 წელს დაიხურა შიდა ბიზნეს პრობლემების გამო, Whoopi-ს როლი ქალთა ჯანმრთელობისა და კანაფის გამოყენების საკითხებზე ყურადღების მიქცევაში მნიშვნელოვანი რჩება.
Ice Cube – Fryday Kush
რეპერმა და მსახიობმა Ice Cube-მა 2021 წელს დააარსა Fryday Kush, რომელიც დაარქვა თავისი ლეგენდარული ფილმის "Friday"-ის სახელი. Caviar Gold-თან თანამშრომლობით, Ice Cube-ის ბრენდი მიმართულია გამოცდილი მწეველებისკენ, რომლებიც დამატებით დატვირთვას ეძებენ. ეს ბრენდი მარკეტინგულად ასახავს მის პიროვნებას — მაღალი პოტენციურობა, მძიმე დარტყმები და მკვეთრი ესთეტიკა.
Wiz Khalifa – Khalifa Kush (KK)
Wiz Khalifa-მ თავისი კანაფის რეპუტაცია აყვავებულ ბრენდად აქცია, სახელად Khalifa Kush (ასევე ცნობილი როგორც KK). თავდაპირველად Wiz-ის პირადი მოხმარებისთვის შექმნილი, ეს ჰიბრიდული ჯიში კომერციულად ხელმისაწვდომი გახდა და ახლა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ცნობილი პირის მიერ მხარდაჭერილი ჯიშია კანონიერ ბაზრებზე. KK გაფართოვდა და მოიცავს კონცენტრატებს, უკვე გახვეულ ჯოინთებს და ვეიპებს. ასევე ბრენდი აგრძელებს ზრდას ლიცენზირებული სავაჭრო ობიექტებით და კოლაბორაციებით.
Mike Tyson – Tyson 2.0
ბოქსის ყოფილმა ჩემპიონმა Mike Tyson-მა შექმნა Tyson 2.0, კანაფის კომპანია, რომელიც ყიდის კანაფს, საკვებ პროდუქტებსა და კონცენტრატებს. მისი მიზანია კანაფის სამკურნალო სარგებლის წახალისება, განსაკუთრებით ტკივილის მართვის, შფოთვისა და PTSD-სთვის. ბრენდის ერთ-ერთი ყველაზე განხილვადი პროდუქტია Mike Bites — ყურის ფორმის საღეჭი კანფეტები, რომლებიც მიუთითებს მის სახელგანთქმულ Evander Holyfield-ის ყურის კბენის ეპიზოდზე.
საპატიო აღნიშვნები:
-
Martha Stewart – CBD ჯანმრთელობის პროდუქტები და საღეჭი კანფეტები Canopy Growth-თან თანამშრომლობით.
-
Ricky Williams – Highsman, კანაფის ცხოვრების სტილის ბრენდი ათლეტებისა და ჯანმრთელობისთვის.
-
Melissa Etheridge – Etheridge Botanicals, ფოკუსირებული კანაფის თერაპიასა და განკურნებაზე.
-
Drake – თანამშრომლობდა Canopy Growth-თან ახლა უკვე გაუქმებული კანაფის ჯანმრთელობის კომპანიისთვის More Life Growth Co.
რატომ ინტერესდება ამდენი ცნობილი პირი კანაფის ბიზნესით
მარიხუანის ინდუსტრია, სავარაუდოდ, გადაიქცევა მრავალმილიარდიან ბაზრად გლობალურ მასშტაბში. ლეგალიზაცია ხსნის კარებს, და ცნობილ პირებს მოაქვთ სახელის ცნობადობა, მედიის ყურადღება და კულტურული სანდოობა. მაგრამ უბრალოდ ფულის შოვნის გარდა, ბევრს მოტივაციას აძლევს პირადი ისტორიები — განკურნება, ტრავმა, სოციალური სამართლიანობა, ან უბრალოდ მცენარისადმი ხანგრძლივი სიყვარული. ბევრ შემთხვევაში, ცნობილ პირთა ჩართულობა ეხმარება კანაფის მოხმარების დესტიგმატიზაციას და ქმნის უფრო მრავალფეროვან და ინკლუზიურ სივრცეებს ინდუსტრიაში.
რას ნიშნავს ეს კანაფის ინდუსტრიისთვის
ცნობილი პირების კანაფის ბრენდების აღმავლობა არ ავლენს შენელების ნიშნებს. დიზაინერული ბალახიდან ბალახით ინსპირირებულ ავეჯამდე და ტექნოლოგიებამდე, კანაფისა და პოპ-კულტურის გადაკვეთა მხოლოდ უფრო დახვეწილი ხდება. რაც უფრო მეტად გაგრძელდება ლეგალიზაცია და გამრავალფეროვნდება მომხმარებელთა ინტერესი, მით უფრო მეტი ვარსკვლავი ჩაერთვება ამ სფეროში — ზოგი გავლენისთვის, ზოგიც კი უფრო მნიშვნელოვანი მიზეზებისთვის.